whoaaa... malam tadi angah stay up study sampai pukul 2.30am... memula ingat nak wish you happy birthday, tapi pk balik tarapa la kasi can sama your huney and family wish dulu...
anyway, angah ada soklan cepumas di hari lahir mu : hidup kena ada target tau... let say lagi setahun dua (at least) naik pelamin... amacam? hahahahaaa...
Siapa kata timun pahit, cuba ambil buat kerabu, siapa kata manjamas tak cantik, cuba ambil buat menantu. Ini pantun masa sekolah rendah dulu. Sekarang ni? Boleh pakai lagi rasanya!
Happy birthday my love...make a wish tonite...maybe it will come true tomorrow...
i wish, i will grow old with you beside me~
hepy besday mas...hope murh rezeki..x lupe jugk wt my admire..hepy besday to u..sj nk mencapap kt cni...die xde blog...lalala...hehe
whoaaa... malam tadi angah stay up study sampai pukul 2.30am... memula ingat nak wish you happy birthday, tapi pk balik tarapa la kasi can sama your huney and family wish dulu...
anyway, angah ada soklan cepumas di hari lahir mu : hidup kena ada target tau... let say lagi setahun dua (at least) naik pelamin... amacam? hahahahaaa...
wahhhhhh..begitu kah targetnye! ahahahaha..insy, lepas beliau abeh masters kowt..
Post a Comment