selebret besday =D
setelah lama tertunggak..
akhirnye i dpt jugak selebret besday ngn my family..
thx mak ayah! i love u!
mucux sampai around 3pm..
rest..main2 ngn wabbit..makan..tlg2..
then pukul 8 lebey along n family pulak sampai..
meriah terus rumah i..hehehe..
rindu kt si kecik tu..tp tula, nakal..
nak dukung pon payah!
..dah siap dah..tggu along sampai..
..makan2 pon bermule..
..ilman pon bz nyumbat..huhu..
..yaaaa, penuh itu meja!..
then tibe2 ma request suh men piano la pulak..
seyesly mase tu i xder mood pun nk men piano..tp xperla..main dalam 2 lagu jer..
..mucux tgkapkan..thnx yang!..
then teruslah ke aktiviti makan2 kek..thnx dad for the cake! lepas gian nk makan kek dari sikret resepi..hikhik..ma main piano lagu besdey..ramai2 nyanyi..yg kelakarnye, sempat lak ma selak2 buku cari notes..heheh..kiut je..then ma n ayah kasik hadiah..nk taw ape??? sabar..pelan2..hehe
..syedap!..
..mari membedah itu cake..
..ader 5 batu..1 besar, 4 kecik..sukeeeeee!!..yaaa..pakai..pakai..
trimas kepade ma n ayah, ssh payah je buat selebresyen ni..thnx jugak kt along n family yg ssh2 dtg..and to huney..sowee tasempat nk g men layang2 n g hsbc..wuwuwuwuwuw..nnt kite g ari lain ye..syg semua2!!
Happy bestday. Pandai main piano yer. Rakamlah, saya nak dengar..
yeyeay! manje dpt cincin!
dri shimi kapan(bile)..??? ;-)
~weeeeee
wahhhh..itu soklan lebey susah dari soklan final exam tu~
naz..thanx! main je sng..part nk rakam tu malas..wahahaha
ooo... saya suka dengar org main piano. saya nak gak belajar, tp x der cikgu. saya tau tekan pun lagu 'little stars' jer. lagu mozart or bethoven u boleh maen x?
boleh je naz..dulu bergelumang ngn lgu2 cmtu la..tp skng byk lagu2 yang agak remaja la..hikhik
Post a Comment