ssh jugak nk cari tajuk yek..heheh
ish, cam bertangguh2 pulak posting2ku ini..well, encik shimi saye dh ade kt kl..suke =)..tp sian gak, flite beliau asek delayed je..hmmm,xpela..asal sampai kl sudahlah..rindu..nk bekepit memanjang pun x ley jugak..sebabnye i ada kelas hari jumaat..jadinye, i g kelas, huney lepak library wat keje..siaaaannn tgk beliau kelam kabut siapkan esemen..
haritu, i ada beli aksesori talipon yang boleh letak gambar..sgt gigih ok i carik kedai yg boleh print out gambar yg bersaiz over kecik itu..last2, i pegi kedai potostet..pakcik tu editkan, then print atas kertas biase then laminate kan..jadik! tunggu dah ader cam, i uploadkan kt sini yek =D..terima kasey wahai pakcik..smoga muraaaaaaahhhh rezeki! mula2 i risau jugak takot enche shimi malu2 zirafah nk gantung mende tu kt fon dia..yela, x macho la laki ade pakai aksesori fon, pastu siap ade gambar i kt depan, gambar dia kt belakang..tp lain yg jadik..sgt gumbira melihat enche shimi terus aje ikat chain tu pada henpod dia..berbunge =)
bulan july ni agak bizi..planner dah start dipenuhi dgn esemen2, tests dan jugak aktiviti2 sampingan..mujur miting ansara ditangguhkan..oh ye, pasal leptop..mungkin saye akan membeli laptop baru , menggantikan laptop yang dicuri dulu..bab laptop ni xde masalah senanyer, sbb kt umah sentiasa ada leptop..cuma, esemen yg terlalu byk dan memerlukan i pakai dreamweaver, fireworks, dan 2 lagi software besar membwatkan hidup agak kucar kacir..dah la cs4!..hish..pow ma lagik la camnih!
btw, leptop ape yg besh yek..=D
p/s: mengidam durian lalu round2 cari durian murah..takde =(..sok nk kena beli kt pasar malam jugak! x ley jadik..huney, dtg la umah..tlg kopekkan durian..hehehehe..
Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
npe mas nye pic lebey nmpk dr shimi nye pic?kembang2 jek pic si shimi..shian die taw...ekeke
tula, mas ter edit pic shimi..patot buh pic asal jek..org tu resize kan.wuwuwuw
Post a Comment