kejahatan saye~
kenapa jahat? sile baca dialog ini..
me : yeyey ambik gamba! nk masuk dalam bloglah!
him: a'ah! alaaaa, b x pakai tudung..
me : (terus bwat2 x dengar)
keji x? hehehe..i taw enche shimi x bekenan kalau i buh gambar tidak bertudung..ekceli saye pon x selesa..tp..mmg terasa sgt la nk mengabdikn kenangan kali ni..yela, ni kire aktiviti baru bagi kami berdua..nk bubuh kt fesbuk cam ramai sgt pulak kawan kan..so mari bace! mari bace!
senanyer i ni diarahkan selalu la panas2kan enjin..ada 3 kereta dan 1 motor kt umah ni..yola, 11 hari x hidupkan enjin x elok pulak kan..i ni kan 'mithali'..sok my parents nk balik, harini baru terhegeh2 nk bwat sume..hehehehe..ptg td teringat pulak i x hidupkan langsung enjin moto..sentuh pon x! maka..inilah keje kami ptg tu! mule2 i yg bawak dulu..risau gak takot enche shimi malu nk dok blakang..tp xpe, dia sporting jek! jgn risau, saye ni minah rempit gak dulu..hari2 bawak moto..heheh
..hah ambik! rambut saje! hahahahaha..kalau mata korg tajam..nampak kot rambotku ada warna2..jahat x? oh ye, hari tu warnakan rambut ct pulak..heheh..
..i pulak feeling hindustan..bile la nk chantek cam aishwarya rai nih? hesh!..
..masih lagi berlatarbelakangkan lagu hindustan..seyes, rindu gile nk naik moto!..well, tingat masa dulu..tetiap hari la dok g klas naik moto..lepas tu ma risau, lalu i pon diberi la sebijik kereta dan ditawarkan jawatan sebagai drebar..haih..ape pun, mmg sgt tenang dpt ronda2 naik moto..nnt nk naik moto lagik la..yeyeh, jumpe stu lagi aktiviti brsama yg menyeronokkan!
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

sronot2....nek moto besh...aiza duk kt umh pon keje duk nek moto jela bw adik jejln...he3...
tawu xpe..cam tenang jek..otk x serabot!
seonok seronok...nak nek moto lagiiiii
aah2! lagik dan lagik dan lagik!
alahai...sweetnye..huhu
telime kassey..hehehe..nnt mas hangkut najilaa nek moto lak!
bhagianyee la korg ek...so romantic ah....jln dekt2 nek moto ok lg...lau dr bangi g srmbn nek moto...ley pth pinggang gk la..ha3
tu la pasal..pastu moto stakat bawak 40-50 jek..mau 2 hari baru sampai..hehehe
Post a Comment