selamat ulang tahun chenta~
yahooooo! sudah setaun rupanya saye dan dia berchenta..cepat jek masa berlalu kan..sebenarnye, entry ni patut dipublish pada 4 julai (2 hari lepas)..ayat jiwang2 sume dah karang..sekali mood bertukar pulak..maka haruslah x publish..hehehe..but still, ada lagi seperais yg menunggu encik shimi saye..sayangnye beliau akan otstesen ke Miri sampai kamis ni..xpelah, kendian2 la ye..
kite pompuan2 nih kan ala2 alert sket bab tarikh2 ni..so anny kali ni mmg dtunggu2 la..wish ape bagai..memandangkan encik shimi free pada sabtu lepas, haruslah kami sambut itu 4th of july kan..kan..
dalam pukul 2+pm encik shimi sampai bangi..kami lepak jap, then keluar la beli barang..yg kelakarnye, i ader oder kek..ala2 seperais la..sekali kedai tu x dapek siapkan sbb xde letrik..hampessss..last2 encik shimi belanje kek sikret resepi..tp beli 2 slices jela..x larat lak nk habiskan kalau beli sebijik~ oh ye, kami beli kura2 pada hari itu..sepasang! i namekan ali dan alia..haha, sedap nama kura-kuraku..
..ni masa kt warta..adam af dtg..dia kan duta power root..i yg paksa encik shimi hambik ini gambar..bukan minat pon..sesaje je nk tepek kt blog..
ekceli, utk lunch sabtu tu, i mmg masak..sambal tumis terung..terung yg bulat dan kecik2..nampak cam kacang pis je..naseb baik encik shimi ckp sodap..hehe..bila tghari dah makan sakan, utk selebret anny, i goreng yg simple2 jela..
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
Tercipta diriku untuk mu...
tiada kata2 yg dapat membayangkan cintaku padamu....
Andai tiada dirimu....kelamlah hidupku...
Setahun bersama...setahun mencipta memori..
Bukan semua tawa...ada juga duka...
tetapi semua membawa kita...semakin hampir ke bahagia...
Segala itu membuktikan bahawa...
Tercipta dirimu juga untukku....
tenkiu syg! ney tawu kan b syg ney sgt3!
Post a Comment