award!
thnx kepade kak sherry karena memberi award nih kepade saye!
syarat : award ini disampaikan kepada 7 blogger, dan blogger tersebut harus menyampaikan kepada 7 blogger yang lain.
setelah meneliti beberape faktor..ececeh..saye menganugerahkan award ini kepada blog yang saye rasakan besh!
1. honeybear : sbb encik huney tuleh pe pun sy suke bace..heheh
2. farihan : penulisan yang baek
3. paan : tahap kelucahan yang tidak masuk akal
4. bob : walaupun blog kami bersaing dgn sengit, beliau tetap sahabat..penulisan yang penuh pengembaraan
5. qaisy : blog yang cukup berseni
6. erin : blog yang penuh dgn hidup bertari-tarian..heheh
7. miss berry : sgt aktip menghapdet blognya yang cantek itu
wahh..bangga dan terharunye.. sob3x.. ngee..
ko membuatkan ramai orang ingin masuk blog aku dengan harapan ada gambar aku sepenuh(separuh+separuh) bogel...sesungguhnya, blog aku tidak lucah dan aku hanya berbogel dalam bilik air..tu pun kadang2 aku berkemban hahahahhaa...
*lagu background patut tukar, makhluk tuhan paling seksi..
dan komen ko ini berbaur kelucahan dgn perkataan2 yang lucah..ouh!
daku terharu juga!second award!huhu..u've been tagged 2!
Post a Comment