MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

aidiladha..

salam aidiladha..

alhamdulillah, mengenangkan pengorbanan nabi pada masa dahulu..sewajarnya kita menghargai dan meraikan hari yg penuh bersejarah ni..nk definisikan istilah pengorbanan pun, maksudnye sgt mendalam dan abstrak..tp xpelah, masing2 pun ada cara yg tersendiri utk menyukat sejauh mana pengorbanan yg telah dilakukan,dan sejauh mana masyarakat sekeliling berkorban utk kita..me nk kongsi kan pun, pjg sgt pulak nnt..heheh..apapun, harapnye setiap hari2 yang mendatang, kita syukuri seadanya dan perbaiki kelemahan yg ada..kan? kan??

kisahnye, aidiladha taun ni tersangatlah meriah..tok dari kedah pun dok kt bangi..x payahlah balik kampung..hehe..balik kpg besth, just nk menempuh kesesakan lalulintas tu yg sedey sket..hukhuk..kepade sesiape yg ade membaca entry raya (opkos la bulan 10 punyer entries kan), mesti memahami betape rileknye beraye kt kl nih..tp kali ni, ape tah mimpi ma nk selebret sakan..kate ma, lepas 6 bulan keje setengah mati siapkan research, inilah mase tuk bergumbira..hoho..betol jugak, ma keje tetiap hari sampai malam, termasuk weekends!

maka dari pagi dgn seluar pendeknye, gigih le menghiris2 bawang dan segale2 nye..sampailah saat nasik impit dan sume2 terhidang..make sampailah parents ct..yg me anggap cam parents sendiri..makan2..borak2..main2 ngn ilman..then baru tukar pakai suar panjang..tp tshirt tetap maintain tshirt rumah..hehe..sampai pulak maksu dan encik huney pas asar..makan2 lagik (tuan rumah harus makan berkali2 tanpa henti)..main PS2..borak2..kuar jap g warta..dating2 kejap..toklang pulak sampai..balik makan lagi..sampailah pukul 9pm cmtu, encik huney baru nk beredar pulang..tok lang dan maksu menyusul jugak lepas tu..

kemudian bermula lah sesi menjadik bibik simpanan..nasib baik ayah byk tolong..thanx ayah! simpan2 basuh2 mau sejam jugak la kan..huhuhu..dan kini, baru sempat membukak leptop..berkongsi cerite ngn anda sume..

well, salam aidiladha sekali lagi..semoga anda semua baek2 aja!

Blog Widget by LinkWithin