MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

sambutan jubli perak~ DAY 3

DAY 3
ahad, 21 JUN

pagi2 lagi dah bangun..hari ini ada telematch,
kami berdua ajk nya..permulaannya risau, takut
alumni lambat sampai..maklumlah, msti ramai yg
berbual2 sampai awal pagi..bsama shimi, me
bertolak ke terendak seawal jam 6.50pg, tapi
terpaksa pula berpatah balik utk ambil brg yg
tertinggal..alhamdulillah, 7.25pg kami selamat
smpai..BWP dah sedia mnunggu..semuanya adk2
f5..cute2 belaka..tnpa mbuang masa,kami mulakn
tugas dgn mengisi belon2 dgn air..riuh sungguh
bekerja dgn BWP maktab..awal pagi lagi kami dh
bsh kuyup sbb main baling belon (utk telematch
patutnyer..isk)..shimi yg paling ganas, beliau
mmg raja segala kejahatan dlm aktiviti baling2
belon ni..haih, nasib baik syg..hahaha!!








alhamdulillah, segalanya bjalan lancar..acara
waterballoon pass (upper n lower form),
waterballoon basketball, tarik tali (alumni vs
terendak), dan a simple game utk kanak2 slmt
dijalankan..seronok bila masing2 bgelak ketawa,
kejar mngejar, baling membaling..he2..wpun msg2
jarang berjumpa atau x pnh bjumpa, ukhwah yg
terbina sungguh erat, dan jujur me katakan, me
syg semua2 yg ada..adik2 kakak2 abg2 semuanya
baik2..adik2 la..pas siram kami dgn air..
tngkap gambar.."tangkap basah!!" huhuhu..












lebih kurang jam 3pm, kami beredar dari tdk..
penat, dan basah kuyup..tapi segalanya bukan
mjadi halangan utk kami terus tersenyum..ptg
ini, ada perkara yg x menyenangkan terjadi..
biasalah, dugaan..kunci bilik shimi hilang,
me pun xtaw nk ckp ape, cuma mendoakan agar
segalanya dpt diselesaikan..stlh me kembali ke
kamar, me melelapkan mata, berehat utk berjoli
pada waktu malam..hahah..malam ini, me n shimi
nk layan muvie..kami tgk citer get smart..lwk
giler citer tu..hehehe..tp..adew org tuh tido.
.sapeeee la tu eh..hehehe..well, tamat sudah
kisah utk hari ini, lega, sgalanya selesai..
esok dah nk balik bangi =(


Blog Widget by LinkWithin