MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

jiwa gundah

hujang turun lebat pagi ni..
alhamdulillah, setelah 3 hari bangi dilanda kepanasan tahap rentung..huu
harap2 hujan hari ini akan melenyapkan kepanasan itu..
hari ni ada beberapa perkara yang ingin dilakukan..
dah call siti suruh dia dtg umah n repair rambut..me gunting sendiri dua hari lepas, x kemas sgt..
lepas tu nk packing2 bag utk sambutan jubli perak, dan hantar beg kt keta shimi huney mucuk..
akhir sekali, nk study lagu2 utk prektis esok malam..ada 6 lagu semuanya..huhu

hujan2 ni..hati yg panas makin sejuk..
ntah, sejak akhir2 ni..cpt jer terasa hati..huhu..*
petanda kot?? hehe
*
bukan apa, cuma letih nk mengharungi situasi yg busuk2 nih..
pnt dah..
harap2 hati ini tegar la menunggu dan memberi masa..
kdg2 terfikir jugak, me terlalu firm ke??
tp kenapa me mampu lakukan even susah?
haih..
terase mcm nk duduk diam2 je kt satu sudut tepi..
sgt2 diam..terlalu diam..
mungkin dgn itu, me buleh berfikir dgn lebih baik, di mana patut me letakkan diri ini..

~mungkin kadangkala kita perlu bersendiri~

Blog Widget by LinkWithin