MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

ayat-ayat cinta (-_~)



hari ini hari yang agak busan pada permulaannya..
namun hati ini x sabar menunggu kedatangan sahabat karib, siti a.k.a rihana..
haih, lama sgt x berjumpa..walaupun hakikatnya kami berjiran..
itulah, belajar di seberang sapa suruh..hehehehe..
sesampainye siti di rumah tghri tadi, dia terus memberiku ole2 dari medan..nak tau apa? novel bertajuk ayat-ayat cinta..siap dgn muvie ayat-ayat cinta dan lagu-lagu track movie itu.. hah, lengkap x lengkap?? hehehe..thnx a lot love..muahhhxx!! (im gay..)


nnt akan kubaca buku itu bila ada masa..itu pasti!! (bersemangat!!)..lama siti di rumahku hari ni..teman me g bank in duit kt maybank..dan borak2 manja..hik2..terlalu byk yg ingin diceritakan..me pun byk sgt memendam cerita2 panas dan sensasi..akhirnya, dpt jugak diluahkan kepada beliau..legaaaaa..harini juga me dapat cuba pemain mp3 utk kereta yg baru dibeli bersama mr. tempe kesayangan..seronok sungguh beli mp3 player yang sama warna, design dan harga dgn beliau..barulah chenta sejati namenyer..hehehe..
hari yang permai tapi panas terik ini ditempuhi di hadapan baby acer, bersama ct..dan adakalanya berborak dengan nenek yang x berapa nk sihat..beliau hampir demam katanya..

malam pula, seperti biasa..lipat baju..lipat baju..lipat baju..masih lagi melaksanakan rutin harian..haih..mujurlah astro ada menghidangkan cerita2 ganas lagi berdarah, yang membuatkan me terasa bagaikan sedang memakai pyjama yg koyak rabak dengan badan ditembusi peluru..tapi tak mengapa..tamatnya hari ini, sebosan manapun hari ini..hari esok pasti tiba..dan cerita utk hari esok, siapa yang tahu??

p/s : mulai post ini, ruangan komen dibuka semula..terima kasih kepade sedare bob yang mengingatkan tentang isu ini.. =D..sile la komen..sile..sile..

gravatar

err.. no komen.. hahahaha konon2 artis!

Blog Widget by LinkWithin