wokeh, tutup cerita praktikal!
salam semua. fuhhhh tiup habuk sat! yaaa, saat aku type entry ni. aku dah habis praktikal. dah tamat degree. dan dah dapat kerja. alhamdulillah :D
aku praktikal dekat perbadanan putrajaya. bahagian perhubungan awam (PR). yes, memang bidang aku. well. kenangan praktikal mmg manis. tpada jugalah dengan kenangan pahit. aku malas nk ulas. pokoknya, byk gila yg aku dpt belajar. semua benda yg aku dok jawab exam la, hapal2 la, aku boleh tgk live! haha
ni ada gambar sket. jemput tgk ye :)

..me n kak zuraida. she's d designer in PR..
..during soft launch floria. baju purple tu is the corporate wear. aku pinjam baju yg tak bertuan. haha
..some of the colleagues. Thanks for everything friends!..
Habis je praktikal, aku pulun siapkan report dan alhamdulillah dah slamat dah present sume. tggl nk tggu hard cover siap je nih. apa pun, aku lega sekarang dah habis belajar. masa yg ada sebelum masuk keje ni, aku nk gunakan utk berehat dan setelkan mende2 nikah sume. well done mas, and hello masters!


Post a Comment