isi masa lapang.
1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
Kalau orang, mestilah family dan tunang haku. Kalau benda. Erm, fon dan lappykuuuuu~
2. benda yang terakhir korang beli guna duit sendiri?
Kuih vadey kt kefe. Rm2 sudeh.
3. dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang?
takde ingin2 dah..mmg dah book..haha..kenduri aku kt dewan..tema? standard majlis perkahwinan melayulah. Warna tema tu, seperais!
4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
mestiiii..sentiasa!
5. berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
Akan? Erm, forever n ever la jawabnye. Rambut grey pun nk jln pgg tgn pls!
6. novel/buku/majalah yang terakhir korang beli?
majalah pengantin. Novel, emmm novel danielle steel la musti.
7. dimana korang selalu jumpa dengan kekasih korang?
Mana2 jek..kt rumah pun jadikkkk..
8. apa name penuh korang?
Mastura abd rahim. Simple je.
9. antara mak dan ayah mana yang korang lebih mesra?
ayahhhhh! Aku anak ayah plis!
10. namakan yang betul2 korang jumpe dalam hidup korang?
Soalan x jelas la. Buduh.
11. adakah korang basuh baju korang sendiri
Mesin basuhkan weh.
12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
Aku Cuma nk duduk rumah je. Hahah baik x?
13. pilih satu, peluk atau cium?
Both pls!
14. beritahu 3 bende tentang orang yang tag korang?
Dia cantik
Dia baik
Dia rajin
15. 5 bende yang korang sayang sangat dalam hidup korang.
1. buku saye
2. cincin saye
3. kereta saye
4. fon saye
5. lappy saye
16. 5 lagu yang korang suka dengar
Aku suka byk lagu so malas nk senarai :P
17. bila tarikh lahir korang dan dekat mana korang sambut tahun lepas?
12 feb..sambut kt rumahlah semestinya. Family aku jenis suke buat makan2 sambut besdey ni. Dengan enche shimi lain cerita la kan <3
18. 5 orang blogger yang kamu nak tag
Sape2 nk buat pun bole. Buat ajelahhhh..
19.cerita sikit blogger ptame yang korang tag
Post a Comment