iftar yang rakus..
minggu ni, saye berpeluang berbuke bersama dear farihan..pening juge nk memilih hari..tp last2 kami pilih hari selasa..walaupon masing2 bizi, sempat juge kami berjumpa..lokasi adelah di village view..nk g restoren lain mule2, tp x sume restoren ade tepon dan bole reserve seat..last2, village view aje..dekat pun dekat! i reserve table dan order lauk pauk sekali..kire pada ptgnye, just datang dgn lenggang mak datin ajela..
..inilah keje kitorang sementara menanti makanan sampai..wajib bergambar ok..
lepas makan2, singgah beli barang jap, then kami pun membawa la haluan masing2..i ada discussion malam tu..sgt bizi tp alhamdulillah, sempat jugak meluangkan masa bersama..
esoknye pulak (rabu), i ke kl utk berbuka bersama enche shimi..kali ni, kami ke chicken hartz..sini toksah cite la kan..kenyang gilos..puas pun puas..hehehe..thnx enche shimi sbb belanje sket..biasela, sape suh dah keje..*mode jahat gile*..tq syg! kt sini, i makan byk gile! enche shimi dah surrender pun i still dok kunyah2 lagik.. (p/s: yayang, nape cam makan sket..uuu)..tp seyes la mengenyangkan..
hehhehe....seronok kan chicken hartz...syg diorang slow nak replenish food...
emm...selera makan hilang masa dok tgh2 makan...reason yg sama mcm masa g flaming...
Salam..
Angah suka ayat Mas yang ni : "yg menakutkan, org sate tuh siap bagi 4 mangkuk kuah.. nampak nau la oder byk cam 4 org makan" hahahahaa...
Sis, kawal sikit selera makan tu, nanti tak muat nak pakai baju pengantin! hehehee...
hehehe..angah, sedang mengawal la pon senanyer..bulan pose ni terlepas plak!
yayang..it's ok syg..b paham..wuwu
Post a Comment