berbuka posa + reu yg meriah!
haaaa, ni kire 2 dalam 1..majlis berbuka dan reunion..biaselah, kalau eza dah roger tu, x seronok la kalau x g..bukan senang nk jmpe diorg nih! kali ni majlis dekat cangkir coffee house..kt PDRM golf club..ala, dekat taman tasek titwangsa tuuuu..saye dan enche shimi awal2 da sampai..then lepak je dalam kete tggu org lain..hehehe
..muke lepas kompelin gambar dia x banyak! hehehe..lap u yang..nnt kite snap gamba sedozen yep..
setelah beberape menet menunggu, kami pun mengambil tpt kt dlm cafe tuh..makanan biase2 jela..tp xpelah, as long as dpt jumpe kwn lame, i pun x berkira sgt..oh, mereka masih tidak berubah!
pokoknya, mmg i sgt gumbira smalam! diorg balik pukul 11pm..i dan huney pulak terpaksalah beransur pukul 9+pm..maklomlah, lepas makan nih mata ala2 berat kan..syian pulak enche shimi nk balik nnt..
bila jumpa diorg ni kan, perasaan tu macam berbaur..rasa seronot..sayu2 pun ada..rindu2 pun ada..mungkin sebab kenangkan the good old days..nk balik pun rasa berat jek..tp i pun mana bole stay sana lama2 kan..ade curfew..hoho..harap2 lepas ni ade lagi mini gath macam ni..sukeeeeeee..
p/s: ramai gile tanye bile nk makan nasik minyak..mebi sebab tgk umor huney saye kot..hehehe..jawapan standard ialah "belom sampai mase lagi"..epmhhhh, dulu mase skolah..soalan lazim adelah "homework dah siap?" atau "pass x add math?"..zaman dah berubah kan...
p/s/s: aaa, sampai seru kang saye panggil la yeeeeee..sogan den asek nk menjawab soklan ni jek..umor baru 22 aje nih!
oh ye..satu sisipan..ni ha, ade stock clearance kt carrefour wangsa maju..1L jus ni hanya seringgit ok! i beli 6! 2 je..hehehe..haaa, g la beli cepat..
oh ye..satu sisipan..ni ha, ade stock clearance kt carrefour wangsa maju..1L jus ni hanya seringgit ok! i beli 6! 2 je..hehehe..haaa, g la beli cepat..
oih..aku tak beli-beli lagi juice tu.. peh, seringgit!
peeehhhhh lazat weh! juling bijik mate nk ngabehkan 6 kotak ittew!
Post a Comment