siap pown!
setelah 2 minggu hidopku kuchar kachir sbb bilik tidor ini, akhirnye bilik yang dikongsi bersama adekku yang sengal dah pun sempurna utk diduduki..mmg sgt seronok la..tp x bermakna semua kerja dah selesai..berlonggok lagi kerja menunggu, terutama di bilik along di mana kami menumpangkan barang2..*haih, keje aku la sume tuh kang!*..tp ma pulak bising..ma cakap, kami dah start tido lelama skang nih..hehehehe..pasrah la ye~
ayah pulak dah start mengira hari..ayah nk tgk baper hari bilik bule menten x sepah..hahahahaha..cabaran nih! pe pun, thnx 4 de new room ma n ayah!
Post a Comment