selebret besdei awal yek?
happy birthday huney!! dah 29 tawu dah yek..tamaw noty2 k!
smalam kisahnyer, my family ader la selebret besday huney..ala, selebret bese2 je la..tp sgt kagum la ngn ayah yg smangat nk buat selebresyen nih..cam x percaya pown ader! yela, sume nih bukan i yang mintak..tp dah parents offer, i pown menadah dgn gumbiranya!
huney pown sampai around 11am..lepak2, tgk tibi then ayah kasik duit suh g beli kfc..so off we go..hangkut sakan la jugak, then singgah sikret resepi beli kek pulak.. choc stroberi..kek baru kowt..x penah nmpak la sebelum nih..tp mmg sodap! kek sikret resepi pown dah makin mahal yek..dulu dpt la dalam rm60..skang dah 70..75 pown ader..wuwuw..then pas balik umah, kami makan2 sebelum g rumah along..mmg nk makan kek kat sane..lagipon ayah dah x tahan windu kt cucu dia sowg tuh..
..huney sgt gigih..
dalam pukul 6 lebey camtu, kami pulang ke rumah bangi..mcm biase, ayah suh huney yg drive optra tuh..dia malas la tuh..hehehehehe..sampai2 je, i ngn huney gerak g warta pulak..nk potong sket tali jam tuh..cam longgar..then, huney sapot sket jam baru utk i..yayay! jam nih i beli khas utk g swimming..yola, penat la nk lari2 kejap2 g tgk jam..huhuhu..so jam nih nk pakai swimming terus..mmg function dia utk itu pown..suke!
dalam pukul 9 lebey, huney pown balik setapak..hari yang menyeronokkan..mmg seyesly x sangka ayah ngn ma sporting sgt nk selebret besday huney dan belikan hadiah..my parents mmg sporting la..cayalah! syg my parents sesangat!! oh ye, senin nih nk jumpe huney lagik..smalam kan selebret awal..hari ni kire jumpe dan selebret lagi la..hahahaha..barula betol2 birthday!
lastly,
ney, b ucapkan selamat hari jadi..b doakan yang terbaik buat ney..semoga segala impian ney tercapai..dikurniakan kehidupan yang baik..dan semoga dipanjangkan jodoh antara kita..aminnnnn..luv yew!
haha..besday boy yg sgt beruntung!
bkn main lgi hepi ek..
sabau2..(sy sgggggt jeles --> s usual)
btw, like mimi 'new' hair cut..
cantiks! mimi! blk nnti potongkan rambut akak ek..ritu x sempat kan...mcm2 bnde tul sy buat time blk nnti...hadoi!
minah tu, smangat rebonding oke! huhuhu..ya, besdei boi tuh sgt beruntung..pulanglah kamu!mari ber aktiviti bersame2..
Makasih syg....sy tawu sy sgt beruntung!!!!Hehehehhe!!
hepiiinye bday boy tu..eh boy ke?huaaahuaaa kompom fizul baca nih. ;P
semoga jodoh korang cepat2 sampai..parents dah sah2 bagi HUGE green lite apelagi fizul, cepat2 masok meminang! hehe
huahua..kalaulah sume benda sekadar petik jari je dah selesai kan besth..hehehe
Post a Comment