@$#%^&*&^%$
yesza, saat ini me rase cam nk carut2 je!
tp sbb sipat kewanitaan tu masih menebal..
segala carut marut itu telah ditransformkan kepada air mata yang boleh tahan la bergelen..
thumbdrive yang mengandungi file2 esemen selamat diserang virus..
celake!
nak taw yang lagik best?? sok nak kene anta 2 esemen n ader 1 presentation..
best kan? best kan? (bek korg ckp best b4 aku ngamuk)
nak x nak, even dah penat cam nk mati, ala2 zombie dah pun..
terpaksa la scan satu2 file esemen dalam folder tu, selamatkan mana yang sempat..
byk gile yang infected! berpuluh2!! nak buat baru pun i need office 2007..mana nak carik waktu skang nih? dalam longkang? dalam lubang hidung kakak yang jaga kedai bervirus tu??
@#$%^&*()(*&^%$# (transform kepade cecair lagik)..
skang dah pukul 2 pagi..sok kelas pukul 8..kelas 1st dah nk kene submit esemen..
tahi!! (ulang 8888x)
sabar syg...im here for u...if i could have gone to Bangi to help you,...i would..u know dat rite?
tenkiu huney! sabtu nnt dtg uma bawak leptop yek..esemen b byk!
Post a Comment