MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

takoooooottt!!

ini cerita lama..tapi xpe, demi kebaikan..me post kt cni..supaya gurls out there boleh berjaga2..igt, bukan semua lelaki itu baik!

3 years back..tgh keje kt kedai 2 ringgit..tiba2 sorg lelaki panggil..

L   : adik ni mastura abd rahim? no fon 0123473070?? (no lamaku)
M  : yes..mana dpt no fon?
L   : adik sendiri yg bagi kt putrajaya..x igt?? nama abg fendi..bile dah dpt result spm nnt         kontek abg ya..abg tlg adik dptkan tmpat kt u..
M  : saye mmg kompem x kenal abg ni..nk g putrajaya pun ngn parents..sempat la pulak nk         bagi2 no fon kt org?..hmm (masih menganalisis data yg x logic)..

a month after dat..me g keje kt restoren gulai kawah pulak..every friday dia akan dtg ctu, after knowing that i work there..

L  : saya nk adik mas ambik order saya ya..

itu la ayat dia every friday..hampagas!! since then, dia asyik call..mintak menda yang bukan2..cakap mende2 biru..dan seperti biasa..me akan hang up fon if dgr suara dia..busuk!! tah pape la kan..if nk sgt, g la carik pompuan yg dok tggu pelanggan tu..jgn la kaco anak2 dara yg dok aman bahagia ngn idup mereka..huhu..selepas me g matrix..dia dah x kaco dah..hingga..

sunday, after tgk erin menari..sambil tgk farid kamil pokpek2..me cam perasan ada mamat ni sentiasa ada dkt dgn me..nmpak mcm familar..masa me nk g amek sign imuda pun dia sebok tnya, ada pen ker x..me belum ckp pape..sbb me cam penah tgk muka dia, tp x igt dia sapa..

last before me balik..tiba2 dia dtg..

L  : adik!! kenal abg lagi? nah amek emel abg, add dkt frenster tau..
M : hah? mcm kenal..abg sapa??
L  : emel abg angkasawan2004@yahoo.cm..kenal x? ni abg fendi..

dia senyum..senyum gatal!! me terdiam..tgn sejuk..terbayang suara dia yg sungguh miang kt fon..mintak menda yg bukan2..cesss!! setelah puas elakkan diri n melupakan dia..dia muncul balik!! muncul dgn kegatalan yg same lak tu!! nasib baik dah tuka fon num..huhu..i was there alone, huney kt umah dia..nk call huney..tp mase tu takot sgt..just msg2 dia..wishing him to be there..after bg last punya kerlingan maut, i walked away..singgah sana sini..sbb takut dia ikut..huh!! after rasa mcm agak selamat..baru me drive home..and that nyte i called huney..citer2 pasal ni..seb bek huney x marah..heh..

ni gambar mamat tu..



and ni link frenster dia..(search dgn mode anonymous)

http://profiles.friendster.com/27047279 -----> make sure korg sign out fs masing2 bfore view dia..kang dia add korg kang..naya..haha

gurls out there..please berhati2 if u see him..dia ni lain mcm..me tanak org lain pun terkena..

"HUH DASAT U PUNYA GRUP...
SEX MELAYU.. R U SEX MANIAC???
TAKUT LA NAK KENAL DEKAT...."

ni lak one of the testi kt page dia..so..im not telling this for fun..just..beware ya!

gravatar

ko hot kot...mcm seswai je ko ngan die..

gravatar

cessssssss..aku la pulak yg seswai ngn die?? huhu

gravatar

iskk.. bahaya giler mamat nih.. selalu kene alert lelaki jalang cmni.. nasib bek mas tak termakan pujuk dier..

gravatar

jantan sengal ni mas..adoi..wat malu kaum je..

gravatar

haha..siap buh gambar x tahan..

gravatar

yes2!!die sangat gatal dan menggelikan!!yucks!

Blog Widget by LinkWithin