MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

leptop cute hilang (T.T)

MENCIIIIIIIII!!!

leptopku telah hilang dicurik org..
kejadian berlaku jam 2.30-2.45pm..semasa me hantar sis g library..
si jahat masuk umah, n sebat leptop!
gile punye org!!
if u r on d road..harap2 jatoh longkang..hohoh..

haih, dah tader rezeki..
thnx huney, temankan me g wat repot pulis..
if kamoo tiada..tah cmno la sedehnye..hukhuk
ni la yg beshnyer bf jarak dekat (x dekat sgt la) nih..
alhamdulillah, can alwiz b there fer me..

leptop hilang xper la, redha..
just syukur, xder sape yg cedera or mende2 lain yg hilang kan..
just syg la, data2, gamba2 sume kt dalam tu..huu
dats all for now..
xley type byk sgt..
sbb..
i mish my baby acer..sooooooooooooo much!!

gravatar

~ lor, nasib la awak tak kena apa2 kan? masa tuh ada kat umah ker tak? iskh, rumah my auntie pun kena masuk perompak jugak hari tuh. siap diorg letak pisau kat tengkuk. sangat la bahaya. tapi, tak jadik apa2 since my auntie bg semua barang kemas dan duit. ~

gravatar

mase tu ader nenek jer..dia dlm bilik..tu la, syukur la ni pencurik kecil-kecilan jer..huhu..asal sume selamat udah..

gravatar

It was my pleasure yang....sib baik i was on mc dat day n feeling better....i understand how it feels....takkan nak biat B cedey sowang2 kn...U know I'm always here for u,whenever u need me...

gravatar

tak pe.. takde rezeki kan..
asalkan awak tak de pape ok..

gravatar

sabo2....xde rezeki..tp syg lah kn...data2...gambo2 sume ilg..ish2 ank sapa la yg curik tuh..xde at perut lgsg

gravatar

ati perut letak kt lutut, begitulah jadiknyew..hoho

Blog Widget by LinkWithin