my heart? eh agak2 kalau disclose ade ramai nk win my heart ke? kahkahkah. statement mintak lempang. tp since saye dah berpunye, saye btau ajelah. layan ajela yeeeee selagi ada mood nk update ni..
1. Hormatkan family aku2. X ikut bontot aku sgt *maksud dia xde la manjang nk kene ngikut je, cpt rimas ah. huhu*3. msg me every morning secara istiqamah. msg good night as well4. tidak mengongkong5. tidak gila sex. x perlu laki maniac pls.6. bila aku happy, jgn dengki tapi tumpang happy7. suke buat surprise8. suke melayan aku nk g jalan kt mana-mana9. x kontek pompuan lain suka-suka time keluar dgn aku10. Jujur
Amboi, sedap mulut main petik je ayat nampak? hehe. saje je ni. ape pun, jadilah diri sendiri. kalau dah jadi diri sendiri pun masih x ngam ngn aku or sape-sape pun la kan, mungkin ada yg x kena. so, dats all for now. ngantuk sudah :DD
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
Post a Comment