KBP : Kisah 14
Tu diaaa nk dekat sebulan gak aku menyepi ey..maklumlah, baru mula praktikal..susah nk sesuaikan diri dengan jadual hidup baru..so dalam 3 minggu ni aku gabung sekali la semua cerita pasal persediaan ni..sonang idup makcik..
kami dah berjaya selesaikan kursus kawen! hahaha..lama gila bertangguh..dari bulan doblas aritu..masing2 bizi kan..bertangguh ajelah..maka setel sudah bab itu..malas nk pk dah! hehehe

cerita kedua pulak..akhirnya, dengan semangat yang tinggi, kami dah berjaya menempah2 baju..haha..baju aku dan enche shimi (baju nikah) kami tempah kt dzul de classique..menangis rega dia..huhu..tempah baju dan veil..kasut dan aksesori, aku sewa kt butik pengantin saje..malas nk membeli2..untuk keluarga pulak, masing2 sama la tempah baju utk raya..merangkap baju yg akan dipakai masa majlis belah bangi dan penang..buatpe nk tempah byk2 kali kan..
untuk baju raya dan baju keluarga, kami tempah di Arked MARA kt kajang tu. murah! i mean murah banyak la berbanding kt dzul tu kan..seronok leeee tukang jahit tu dpt tempahan byk sekaligus..sorg 2-3 pasang..dewasa pulak sampai 6 org..budak 2..byk weh! semoga semua siap pada tempoh yg dijanjikan..huhuokeh, baju da setel..last weekend kami ke tpt katerer (tade plak snap pic)..konfemkan menu, pilih pelamin dsbg..along, kak ida n enche shimi sempat la buat food testing..so far, diorg kate sodap! alhamdulillah..hehe..
habis kt situ, kami ke butik pengantin pulak..aku mmg sengal..booking mekap utk hari sanding je..utk nikah tak book plak kan! haha..so booking la..then konfemkan baju..testing2 sket..then selesai..

Post a Comment