Sekarang sepatutnya masa untk aku recap balik apa yang dah aku lalui sepanjang tahun 2010. Tapi aku blurrrrrr jek..haha..what a dynamic year! blur bukan sebab bosan ye..tp sebab byk benda yang berlaku sampai aku tatau which to mention and which not to mention. Nk selamat, aku recap dlm skop yg kecik2 ye..
FamilyAlhamdulillah, bahagia seadanya..masih lagi dengan bilangan ahli keluarga yang sama, belum bertambah lagi =D..my youngest sis dah habis SPM. Tamatlah cerita hantar-ambik-sekolah-tusyen.
BisnesSeronok dengan planning, dan perkembang Nice On Girls walaupun sekecil zarah. Rasa gembira sebab aku masih lagi bersemangat berbisnes. yelah, dulu aku risau gak takut hangat2 taik ayam kan..sekarang aku dah confident sket. thanks for your support ya!
Love lifeExtremely happy with enche shimi which aku rasa dalam byk2 r/ship, this is the happiest. Aku suka sebab ada banyak turun naik, tak hambar, ada tawa dan air mata dan perasaan tu berbunga je manjang. tak jemu2 hati nih. alhamdulillah. syg, thanks for ur presence in this significant chapter of my life. semoga segala yg dirancang dipermudahkan. aminnnn.
StudyAs December 2010, im in the final in-class semester. x sabar nk practical next sem and keje. belajar benda yang aku minat ni mmg buat aku x sabar sgt nk explore benda2 baru pasal comm. im glad that im taking corporate comm rather than engineering. sooo not me! target aku, nk grad with 1st class honors. Insy, im on the right track =D
Future planningToksah cakap la, tetiap malam kot aku plan itu ini..haha aku memang byk plan weh! yang penting, kene habiskan belajar. lepas tuuuuu baru boleh proceed dgn plan lain. tp memang byk la yang aku nk buat!
Personal achievementso far aku ade la jugak berpeluang merasa beberapa awards from kliuc. No need to mentionlah. tp tu bukan pencapaian terbesar aku. aku rasa, yang betul2 aku boleh cakap pencapaian adalah aku berjaya ubah sket2 la tabiat buruk aku. penting tu, kalau aku x berubah..camne aku nk berjaye? kan? kan?
itu ajelah cerita 2010 aku. aku igt lagi betapa sayangnya aku dengan tahun 2009. sekarang, aku sayangkan 2010, berat rasanya nk tinggalkan 2010. semoga tahun 2011 aku ada lagi byk cerita menarik. apa pun, aku takde cerita2 hebat pun utk dikongsikan kt sini. aku cuma ada aku, kehidupan aku yang serba sederhana dan ya, diri aku.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
Post a Comment