MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

mak saya buat saya takut. LAGI.

aku baru je sampai rumah dari kenduri di JB. sepanjang 4 jam perjalanan aku, ma dan ayah x berenti2 berbual. macam2 topik! rasa macam anak tunggal pulak sbb along and mimi x ikut. well, bila p kenduri, ma pun excited semacam buat aku ketaq lutut. berikut adalah antara dialog aku dgn ma, dan orang lain dengan ma.

Dialog 1

ma : cantik pulak tema dia ni. angah nk warna apa nanti?

aku : purple silver ma.

ma : ok! cantik tu!

Dialog 2

ma : eeeee, excited lah!

aku : excited ape ma?

ma : excited nk buat kendurilah! gian!

Dialog 3 :

makcik : maria bila nk kenduri lagi?

ma : taun depan rasanya.

aku : *diam*

Dialog 4 :

aku : ma, meriah jugak buat kt dewan ni yek?

ma : aah, angah taun depan komfem buat kt dewan. tak payah kemas rumah teruk lepas kenduri. dewan kt upm tu macam best jugak..blablabla

aku : *diam*

Dialog 5 :

ma : angah nk bertunang berapa lama?

aku : rasa macam taknak bertunang. kalau buat pun pagi hari menikah tu.

ma : bagus jugak. senang cerita dan cepat setel.

Dialog 6 :

ma : macam2 org jugak mak nk kena jemput nanti. yg kat fakulti tulah, belah cina semualah, blablabla

aku : ikut ma lah. angah x kisah je ma. *takut nk pk*

Dialog 7 :

ma : x sabar nk main2 dengan anak angah nnt.

aku : *sengih pastu ketaq tatau nk cakap apa dah*

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

Ameen.. Alhamdulillah.. syukur ibu kita mmg terbaek selalu doakan anak2 dia(u know kan, apa yg kita ckap tu doa) haaaa.. insya'Allah mas.. niat baik, harap dipermudahkan hendak-Nya.. usaha dulu baru tawakkal.. itu cara islam.. walllahu'alam~..g.luck and tc mas.. yg penting masa(rezeki/duit) yg Utama ibu(ibadat/org tersayang) take note yah :p ..

gravatar

insyaAllah Os..ade rezeki kang adelah..hehe

gravatar

hahha aku mmg takot..tp amin je byk2!

gravatar

Whoaaaa... Tahun depan, huh? Cepat pilih tarikh, Mas! Angah nak tulis dalam planner ni... :D

gravatar

hahah angah, lambat lagi laaaaaaaaaaa..tu pon kalau ade rezeki, adelah =)

Blog Widget by LinkWithin