lame dah x buat tag!
ayza, thnx 4 d tag!
1) Anda rasa anda HAWT?
- depends..nk kene tanye enche shimi nih..ehehehe
2) Upload gambar kesayangan anda.
3) Kenapa anda suka gambar ini?
- gambor hari bahagia ma saye..hikhik
4) Bila kali terakhir makan pizza?
- aiseyh, dah x igt..lame sgt dah! ni yg tingin nih..heheh enche shimi da bising2 i dok tringin kfc la, cendol la..mcm2 lagi..baiklah, mari masokkan pizza ke dalam list!
5) Apa yang anda buat sambil menyelesaikan tag ini?
- sambil2 online fesbuk..lega sungguh dah habis final nih..
6) Selain dari nama anda sendiri, anda suke dipanggil dgn name ape?
- mastot! manje tu hanye family, sedare2, jiran tetangge dan sahabat karib je bole panggil..
7) Tag lagi 6 orang tanpe rasa kekesalan
- my sayang
- bob blog bervirus
- sedari farihan
- sedari apom
- sedari sherrina
- sedara tajul
8) Siapa no 1 kepada anda?
- bopren saye..sgt chenta sama dia..baru sesaat x jumpe da rindu!
9) Bagaimana pula dengan no 3?
- rakan yg sgt baek dan bule la masok kategori sekepala..oh ye, teman karoke yg hebat!
10) Pendapat anda pada no 4?
- rakan karib dari form2 lagik..sama2 gelak..sama2 nanges..sampai sekarang pun mcm tu lagik..lap yu la apom!
11) Katakan sesuatu terhadap orang ke - 2?
- bob sekarang dah ade degree, dah start drive kereta balik, dah ada setiausaha dan PDA baru..ape pun, anda tetap bob yg saye kenal 3 tahun dulu!
12) Anda juga mungkin meminati
- heheh adam sandler!
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

saya kah yg telah d tag itu??
yaaaa, andalah orangnye =D
Post a Comment