ramadhan pertama yg indah =)
oh la la! ramadhan tiba lagi..i sgt x sabar menunggu ramadhan..part mana yg x sabar tu i pun tataw..x sabar sebab lepas tu raya ke, sebab ada bazar ramadhan ke, sebab ada kuih byk ke..cuma yg i pasti, inilah masanya utk i menambah pahala..memperbaiki apa yg patut..iyalah, kite manusia ni kan selalu je terleka..masa ni jugalah i dapat menguji ketahanan mental dan fizikal..tambah2 part tgk makanan di siang hari..fuhhhhhh! maka sebagai menyediakan diri utk mengharungi bulan puasa..i dan huney pantas ke flaming steambot kt sunway malam sebelum puasa..dah dapat untung meniaga tu, sesaje la nk belanje huney..kt sini rm19.90 je sekepala..buffet..makan la sampai kembong! seyes i makan x berenti for 2 hours ok! tu kire makan seperti tiada hari esok la tu..
..huney yg mengamalkan bersopan santun amalan mulia..
puasa bermula dengan kekecohan..x bersahur sbb lambat bgn..tau2 je azan subuh..hehehe..apa daaaa..tp alhamdulillah, mmg x rasa lapar pun..semua lancar je..huney pulak ada interview hari ni..actually x rancang pun nk suruh huney dtg..sekali tup tup..pumpang pumpang..huney pun dtg..sampai dalam pukul 3 lebey..eksaited woh! sbb ni la 1st time enche shimi berbuke sekali ngn my family..last raya, huney belom kenal2 ngn my family lagi..so kali ni gembira harus lebey!
macam biasa, wajib pergi bazar ramadhan..kami mmg pakai mask la..ayah dah kasik warning keras, x pakai mask takley kuar! dah serupa ninja pulak..by the way, i dah start pakai mask bile g kelas =D
..seronok jugak pakai mask ni..bile buat muke kt org..org x nampak..puas i buat muka kt enche shimi..hehehehe..ustaz dan ustazah! wahahahaha..gelak sensorang taw bile tgk ini gambar..
Mana tok kadi nya?
wahaha (x reti nk jawab ape)..hehehe
Post a Comment