kegilaan berterusan..
warning to ct ku syg..sila sabar ok!
hari bermula dgn kelam kabut bile i lambat bangun..so lambat g klas..hampeh! tp atleast i g jugak..sbb i tanak ponteng..dis sem ngn last sem i xder ponteng kelas lagik taw! *tepok2!*..thnx to miera sbb ajar balik ape yg i tertinggal..
then bergegas ke ktm ukm..nk g kl..huney ckp ada whouse sale..jual buku murah..i mane tahan dengar! so around 2pm i da kt dang wangi..kami pon g la whouse sale yg terletak di tingkat 2, dataran hamodal, PJ..
memang best! 1 floor penuh buku..tu pon diorg belom kuarkan sume lagik..i pulak mmg dah memasang cita2 nk kaut chicken soup 4 d soul..tp time tu tinggal 1 jek yg releven, angkut gak la..kt sana, i ngn huney ala2 berpisah bawak haluan masing2..just tau2 je i da muncul dgn kotak utk bubuh buku..sana shopping pakai kotak ok! pilih punye pilih..dah tapis sume..inilah yg kami beli..
1st time i sopping buku pakai kotak! harga dalam rm8 sebuah..sayang nyeeee..kalaulah rm5 je sebuah..hissssshhhhh.. *geram sampai perlu menggenggam tgn*..i pulak ada cash dalam rm45 jek..buku i sume dalam rm47..so baki nyer tu huney blanje la..well, sapa lagi yg i nk pow kan? tp seyes menyesal sbb x mintak dwit byk2 kt ayah..i ckp kt ayah rm50 da cukup..menyesal mak, nyah!
encik shimi pulak terpaksa mengawal diri tgk ada kaunter utk kad kredit..bestnye bile i ngn huney minat benda yg sama..so mmg enjoy sgt la bile belek2 buku tu..sorry dalam tu x ambik gamba sbb x bawak camera..malaih nk angkut henbeg..
then da abes tu, kami singgah kt south city plaza..kunun nk try la jenguk2 apa ada kt sana..mmg hampeh..lengang jek..tp berbaloi sbb huney berjaya beli dvd utk kerja dia..sana pun ada book fair tp suma buku berbahasa cina..duhhhh..
then kami ke mines..nk catch up movie la kan..skali terlepas show ptg..hampeh lagi..nk g alamanda takut byk kete lak masa tu..maka, haruslah teruskan aktiviti..
then g beli roti, n teroooossss ke tpt biasa..
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~
We want video!we want video!!
tatawu..tatawuuuuu!!
AAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saba babe sabaaaaaaaaaaaa!!
nxt tym pegi boleh belikan for me tak?dari dulu nak chic soup for couples soul..mahal l..kat kch mana ada warehse ni.huhu..
kalo jmp beli jek dlu then pos for me nanti i byr balik..hehe
dah abes dah kot mende alah tu..huhu..mmg mahal! tp kt whouse sale tu dpt la dalam rm10 jek..
Post a Comment