soklan dan jawapan!
Tag ini berdasarkan anda dan pasangan anda. Jika tiada pasangan, ceritakan tentang anda dan 'crush' anda. Selamat menjawab.
PERATURAN :
1. Tiada peraturan.
2. Jika ingin tag orang lain, silakan. Jika tidak, tiada masalah.
simple tag ni..maka, me sahut itu soalan..yippie..
1. Kamu serasi bersama?
:: sgt2..he's my other half..x terlalu sama, x pulak terlebih beza..just nice for me..
2. 5 perkara tentangnya yang kamu suka?
:: lomantic..sukeeeeee..x pulak romantic all the time..kena la sesuai dgn masa dan keadaan..he's more than moderate, i like..hikhik
:: manje dan mengada2..mcm me..hahahah
:: responsible..beliau menjagaku dgn baik..hantar sampai ke rumah..protective..ish, pendek kate takde masalah la bab2 mcm ni..
:: menggembirakan..heee, suke wat surprise..suke wat lawak..menjadi sahabat, kaunselor, bf, driver yg baik..errr..maap bab drebar tu..walaupon belom gile2 punyer terer masak, tp terer mengabihkan ape yg me masak..kire mengembirakan jugak la =P
:: tak merokok..haih, penting ni..sng cite, nk jd my bf x bule isap rokok..kalau isap jeeeeeeee...(ader unsur2 ugut di situ)..hehe..byk lagi klu nk senarai..takpe2..nak taw lagi tanye la me sendirik..
3. Selalu bergaduh?
:: hmm..ada jugak..manade air yg x berkocak kan? selalunya sbb salah faham..tp x lama pastu, mesti same2 mintak maaf dan memaafkan..lepas tu happy2 balik sampai begaduh lagi..hehehehe..kalau asek bahagia je pun, boring jugak.. (wah..jahatnye..uu)
4. Pertemuan pertama bagaimana?
:: sama2 pergi ke pesta buku..saat me membuka pintu kereta beliau, mata bertentang..besssshhhh..err, mase tu beliau kira senior sekolah la..belum jadik bf lagik..ahaahha..seronokkkkk..siap share mcD lagi..
5. Orang kata, cinta itu buta. Kamu kata?
:: betol tu..cinta x perlu mata untuk melihat, kerana kita melihat dan menilai dari hati..kami x sebaya..me pun x cantek..hahha..kalau cinta tu hanya berdasarkan pandangan mata, mau sampai ketua x kawen ni..huhu
6. Pemberiannya yang kamu suka?
:: kad ucapan goodluck utk persembahan pesta buku, kad raye buat sendiri..aaaa, semua2 lah..ish..yang penting, kasih sayangnyew..
7. Pernahkah kamu menyesal memilih si dia?
:: laaaa..tak..buat pe nk menyesal..lain org, lain ragam..me yang patut seswaikan diri..tak payah nk menyesal2..besh ape huney saye..
8. Dia pernah memarahi kamu? Kamu pernah memarahi dia?
:: biase la, me ni degil yang amat..haih..tp huneyku baik..dia tak la marah gila2 cam sawan tu..hehehe..pape pun, beliau ckp baik2..marah sket2 tu ader la..me? pernah la jugak termarah..tp kdg2 x berniat pun, beliau yg dengar my voice cam marah2..huhu..yg kira betol2 marah, xde kot..tegur2 cmtu jew la..uuu
9. Kekerapan bertelefon? SMS? Berjumpa?
:: err, kerap segala2nya..eheh..tepon ngn sms ngn mms free..so tetiap hari la..jumpe tu, mana yg sempat..stakat ni, paling lama x jumpa 8 hari rasenye.. (8 hari je?? hehe..mesti si farihan dok gelak besa nih)
10. Ucapan kamu untuk si dia?
:: ney, thnx for being such a nice guy..luv yew..err, nk ucapan lagi? meset je la..hehehe
mangsa seterusnya (optional):
1. huneybunnyku
2. miss farihan
Post a Comment