MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

SEPI??

sepikah kita??
itu lah yg saya persoalkan setelah 2 kali menonton cerita sepi..
setiap manusia pasti mengalaminya..cuma, sedalam mana kesepian itu??

apa pun, me telah melalui fasa2 sepi itu dalam hidup..
alhamdulillah, buat masa ini me tidak lagi merasai kesepian itu..
dan terima kasih kepada rasa sepi,
kerana menambah perisa kehidupan..
dan terima kasih kepada manusia dan peristiwa yg memberi sepi,
kerana menambah sabar dan ketabahan..



~terima kasih kepada kamu, teman setia yg membuang segala kesepian itu~


filem sepi..secara amnya meneliti 3 konflik yg disatukan di pertengahan cerita..membawa penonton menyelami apakah keadaan sepi yang dialami oleh watak2 dalam filem tersebut..sinematografi yang selayaknya dipuji..setiap sudut mengandungi emosi dan penceritaan yang tersendiri..apa pun, tidak mengecewakan..tidak pulak terlalu sempurna..cuma, tahniah kepada pengarah filem ini..yang penting, penonton di pawagam tiada detik utk menutup mata!







gravatar

Yang...I won't let ypu be lonely ever again....I'll always be by your side...

Love u lots n lots n lots!

Blog Widget by LinkWithin