MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

Your Gurt

Sabtu lepas saya dan enche shimi mencuba yourgurt. Competitor to tutti frutti nampak gayanya. Sy mmg excited to the max lah sebab keluar rumah lepas pantang kan..

Tgk posternya, memang bersepah la gambar aaron aziz. Samada dia yg empunya bisnes ni atau dia sekadar duta produk, sy pn x sure..sy tgk cr penjualan dia sebijik mcm tutti frutti cuma ada perisa yang berbezalah..topping pun lebih kurang..

Awal2 lagi sy dh pesan kt hubby, kwl diri..jgn amek banyak sgt. Mahal nnt..tapiiiiiiii..hahah tau la enche shimi tu..sedap aje tgn dia cedok mcm2 sampai hmpir penuh la mangkuk tu..surprisingly, murah ok! Dlm rm14 gitu la..ni kalau kt tutti frutti ni, kompem dh berpuluh2!

Soooo, mmg kami akan kesini lagi..sy suka perasa pink velvet dia..selalunya red velvet kannn..

Ok, takat tu je dulu..anak dah mintak susu. Haha..babai!



gravatar

Banyak cawangan ker nihh ? Apa website .. melah lak nak google ...


Eh Mas .. apasal posting ko nih skrg gambo2 dier semua senget ???

:P

gravatar

Cawangan bangi..tatau website..walk in jek..btw, gmbar senget sbb upload pakai fon. X reti nk rotate la abg man. Hahaha

gravatar

Ha ha ha ... Kalu tak reti nak rotate ... cuba ko rotate phone lak bila ko nak ambik gambo ...

Blog Widget by LinkWithin