MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

day eight: ten of your favourite songs

so now it is all about the songs i like. semenjak dua menjak ni mmg byk dgr lagu. tp utk screening, nk guna for few purposes. so lagu2 haruslah yg cute2! eh tapi lagu yang sedih2 or jiwang tu pepaham lah ye, lagu buat layan mood namanya. jadi apekah 10 lagu yg menghantui hidupku sekarang ni?

1. I do. oh this is super cute!
2. Our song
3. mine
4. kimia
5. perfect two
6. kau ada dia
7. the lazy song
8. Cinta sempurna
9. diary seorang lelaki
10. sehidup semati


ada byk lagi tapi sepuluh aje dulu ye. aku ni pesen suka ulang2 dengar lagu lama. yang mana aku minat tu, memang aku akan sentiasa ulang2 dengar walaupun selepas beberapa tahun lagu tu keluar. cthnya macam gemawan. dulu aku hantu lagu tu. zaman lower form. sekarang pun masih dengar lagu tu, siap ulang2 lagi. oh btw, 10 lagu tu mmg lagu repeat je skang ni. hehe

~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

sila dengar you and i - ingrid michaelson. comel gila lagu tu!!

Blog Widget by LinkWithin