MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

bunge api dan chenta hati

ini adelah kesah bunga api..heheh nk dekat raya nih, org dah mula menjual bunga api..kami pon tidak terkecuali dari membelinye..alah, bunge api besi yg bodo2 tuuuu..budak 5 tawon punye kategori..

bile i dah pandang2 kt bunge api tu kan, huney dah paham dah..dia tau sgt dah ape yg i dok pk..lalu beliau membelanje beberape peket bunge api..hehehe..pakcik tuh pon jual bunge api bodo2 je..xde pulak mercun..

saye tawu hakikat seorang lelaki..apelah pekdahnye menjadik lelaki kalau main bunge api tahap percik2 je tu..tp melihatkan huney saye yg tersenyum gumbira, saye tau die cume nk saye gumbira..die nak menikmati kegumbiraan itu bersame saye..memang betol pun, kami gembira! terime kasey syg!

dia kate :
"nanti ney beli bunge api lagi kite main sesame yek"









~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

comel gile pic2 korg!sgt sweet!ehhehe...syimi bg ko ltak pic ni?:P

gravatar

hahaha..ekceli aku mention "ney, nnt nk update kt blog ngn fesbuk..nk buh gambar ni"..dia senyap x ckp 'x boleh' pn..so aku assume bole jek! keji kan aku?

p/s: tu bukan ayat tanya..tu ayat nyata jek..huhu

gravatar

hek3....dh maju sket la ley letk pic nih...hek3...esk2 aiza plak...kui3....

>>nk wt cmne kn mas....dh duk kt umh..xkn nk pki tudg lak...(alsn yg salu aiza gna)
~~lalalala~~

gravatar

taw xpe! mmg sah2 la x pakai tudung kt umah kan..heheh

Blog Widget by LinkWithin