MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

klasiknye~

ya, sgt klasik sebab kali ni kami berdating di museum negara..very the lawatan sambil belajar! lepas je encik shimi habis kelas pada pukul 2pm, kami beli mcD dan terus menuju ke museum negara..nk tgk gamba bebanyak, sile ke fesbuk saye yep..enjoy~

..tambah lemak dulu..

..alalaaaa, cam nk g skolah!..

..murah jek!..

..adat perkahwinan bangsawan..

..cux kacau!..
..meriam ini tidak menakotkan..

..cux yg bersedia utk ditembak..muahahaha..

..ni kt entrance nih..

..kami dan kapal..

..ni smart! gabungan replika dan pancaran dari projector..seyes cantek!..

..tadak kepsyen..

..huney dan sahabat handai..

..ni la bunga emas tu..hadiah kepada kerajaan siam..

..ni pulak kapal korek pertama..

..ni dalam kubu jepun nih..

..suke ini gambar!..

..gambar keji sbb muke kene tutup..uuu..

..seronok sgt!..

..klasik2 museum ni, lagi klasik kasehku padamu! ececeh..i love you syg..nnt date klasik2 lagik ye..

nk dekat 4 jam jugaklah kami habiskan masa kt sana..pukul 6 museum tu tutup..kami pun geraklah balik ke bangi..emmm, indah! ape salahnye dating kt tpt2 camni..seronok apa..kan? kan?

Love, m.a.n.j.a.m.a.s.
~The good life is inspired by love and guided by knowledge.~

gravatar

sangat seronok....lain kali kita g planetarium ke...pusat sains ke...hehhehehe...asyik g mall je boring gak kan...especially bila dah tgh2 bulan...hehehhe

gravatar

pusat sains negara la pasni..last pegi masa f4 la..huhuhu..mesti da byk perubahan..jom3!

gravatar

aiza nk g petrosains lah....lama x pegi gk...hak3

gravatar

wahahaha,,kenangan lalu..tempat cinta kita bersemi la aiza kan?

gravatar

taw xpe..hahahah..nnt g lagik!

Blog Widget by LinkWithin