MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

award!

thnx kepade kak sherry karena memberi award nih kepade saye!

syarat : award ini disampaikan kepada 7 blogger, dan blogger tersebut harus menyampaikan kepada 7 blogger yang lain.

setelah meneliti beberape faktor..ececeh..saye menganugerahkan award ini kepada blog yang saye rasakan besh!




1. honeybear : sbb encik huney tuleh pe pun sy suke bace..heheh
2. farihan : penulisan yang baek
3. paan : tahap kelucahan yang tidak masuk akal
4. bob : walaupun blog kami bersaing dgn sengit, beliau tetap sahabat..penulisan yang penuh pengembaraan
5. qaisy : blog yang cukup berseni
6. erin : blog yang penuh dgn hidup bertari-tarian..heheh
7. miss berry : sgt aktip menghapdet blognya yang cantek itu

gravatar

wahh..bangga dan terharunye.. sob3x.. ngee..

gravatar

ko membuatkan ramai orang ingin masuk blog aku dengan harapan ada gambar aku sepenuh(separuh+separuh) bogel...sesungguhnya, blog aku tidak lucah dan aku hanya berbogel dalam bilik air..tu pun kadang2 aku berkemban hahahahhaa...

*lagu background patut tukar, makhluk tuhan paling seksi..

gravatar

dan komen ko ini berbaur kelucahan dgn perkataan2 yang lucah..ouh!

gravatar

daku terharu juga!second award!huhu..u've been tagged 2!

Blog Widget by LinkWithin