MARI MENGIKUT

Me and you :)

gravatar

tanda2 lelaki mabuk cinta gittew~

- Bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya dengan rela bukan kerana terpaksa. (setuju bebenor nih!!)

- Sentiasa ingin menghiburkan hati kekasihnya dan berubah menjadi orang yang kuat bercakap. (me rase..x perlu pun terlalu byk ckp kan..janji jgn dating 4 jam, tp 3 patah jer cakapnyer dah ler..)

- Banyak menasihati kekasihnya kerana dia sayangkan kekasihnya. (wuwuw..benar nih..thnx!!)

- Berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap. (mengongkong dan mengambil tahu itu lain kan?? me prefer mengambil tahu..jiwa remaja ni semulajadi inginkan kebebasan..lagi dikongkong, lagi la menjadik2 liarnya..yang penting, kita kena igt batas2 kita..jgn la menggatal2 kt luwa..uu)

- Sentiasa takut kehilangan kekasihnya. (yes, utk setiap pasangan yg berchenta~)

- Sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sering rasa curiga. (itu perlu..jgn smpai x mengawasi langsung..x besh!)

- Tidak suka lelaki lain rapat dengan kekasihnya. (uuuu..setujuuuuu..)

- Mudah rasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian padanya. (ehehe..si manjaku..)

- Ada kalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahukan kekasihnya melayannya lebih daripada orang lain. (*gelak sensorang*..well, x salah..bukannye mintak kat awek org lain..)

- Menjadi orang paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja. (yesza!!)

- Pandai merajuk kerana ingin dipujuk kekasihnya. (uuu..dalam konteks kekasihku..sgt2 la terer..)

- Menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama. (mustiiiiiiii..jgnkan lelaki, pompuan pun sama..)

- Sentiasa memastikan keselamatan kekasihnya. (yeap!! dan saya sentiasa berasa selamat apabila bersamanya..x kire la sesat jalan ke..terperangkap dalam lif ke..tetap raser cam selamat..)

- Mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri. (kebanyakannya cmtu..but yg selfish pong ramai jer..huh!)

- Kerap bertanya cinta kekasihnya kerana dia berasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya. (benar, dan saya tidak pernah jemu menjawab..saya syg kamoO~)

- Tidak melayan perempuan lain yang tidak ada urusan penting dengannya. (harap2 begitulah..kejujuran mereka ni kita kena percaya..)

- Cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar. (betul3!! thnx syg, byk tggu..termasuk la mase b g klass..uu)

- Membanggakan kekasihnya depan orang lain. (this one, i dont know..hoho)

- Jika dia ditinggalkan kekasihnya, dia berasa serik dan tidak percaya dengan cinta perempuan lain namun sentiasa mengharapkan kekasih kembali padanya. (rasenye, terpulang pada individu itu sendiri dan bagaimana cara cintanya berakhir..)

- Apabila timbul orang kedua, dia akan hilang akal dan sanggup buat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. (ntah, setakat ni..belum pernah cinta 2 org serentak..so tataw nk komen la..)

- Menganggap kekasihnya sebagai orang yang paling dipercayai dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawa sendiri. (tidak mengharapkan sampai begitu sekali..tp jika benar terjadi, me la wanita yg paling bertuah kt dunia nih!)

gravatar

B soooo sweet!!!! Hope ur internet ok cepat2...rindu nk o9 ng bb kitew!!!

gravatar

shimi,
brape markah ko score utk ciri2 ini?
hehehe...

gravatar

sherry..of coz la top marks!hahahahahha...btol ta kb?

gravatar

btol tu!!
markah penuh!
part merajuk tu siap bonus..hehe

Blog Widget by LinkWithin